ΑΠΟ ΤΗ ΔΟΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΧΙ Αγκάθι η βαθμολογική και μιοθολογικη εξέλιξη.
Ενώ αναμένεται να αποσαφηνιστεί η σχέση της ΟΛΜΕ, η ΔΟΕ δεν θα μετάσχει
καν στον διάλογο. Από την Ομοσπονδία των δασκάλων (ΔΟΕ) εισέπραξε, χθες, ο
υπουργός Παιδείας Κων. Αρβανιτόπουλος το πρώτο όχι στο προτεινόμενο
σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση, που πρόσφατα δόθηκε
προς διαβούλευση στην εκπαιδευτική κοινότητα. Η αναμενόμενη αντίδραση
της ΔΟΕ, προκύπτει από τη σύνδεση βαθμολογικής και μισθολογικής εξέλιξης
των εκπαιδευτικών, αφού στο ΠΔ προβλέπονται εκπαιδευτικοί τεσσάρων
ταχυτήτων με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία, σε επιστολή που απέστειλε χθες
στον κ. Αρβανιτόπουλο να τονίζει, όχι απλά την αντίθεση της στο σχέδιο
αλλά και πως αρνούμαστε με τη συμμετοχή μας να νομιμοποιήσουμε έναν
διάλογο που χρησιμοποιείται ως προκάλυμμα ήδη ει λημμένων αναχρονιστικών
και αντιδραστικών αποφάσεων που θα επαναφέρουν την εκπαίδευση σε εποχές
αυταρχισμού και τρομοκρατίας που είναι καταδικασμένες στη συνείδηση της
ελληνικής κοινωνίας και της εκπαιδευτικής κοινότητας . Η επιστολή ΔΟΕ
προέκυψε μετά την πρόταση Αρβανιτόπουλου για συνάντηση σήμερα το
μεσημέρι αλλά η άρνηση ακόμη και για συμμετοχή στον διάλογο, φαίνεται
πως έρχεται σε αντίθεση με την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που
επιμένουν ότι πρέπει να προηγηθεί διάλογος. Υπενθυμίζεται πως το ΠΔ θα
πρέπει να ψηφισθεί έως τις 10 Μαρτίου, σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό,
προκει μένου οι εκπαιδευτικοί να αξιολογηθούν με διαφορετικό τρόπο απ'
ό,τι οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι. Ενώ αναμένεται η αντίδραση και της
Ομοσπονδίας (ΟΛΜΕ) των καθηγητών η ΔΟΕ εξετάζει το ενδεχόμενο να
αντιδράσει και με άλλες μορφές στην περίπτωση που το ΠΔ ψηφισθεί τελικά,
μορφές που μεταξύ άλλων αφορούν και στη λειτουργία των υπηρεσιακών
συμβουλίων. ΕΠΙΣΤΟΛΗ Στη χθεσινή της επιστολή η ΔΟΕ σημειώνει μεταξύ
άλλων προς τον κ. Αρβανιτόπουλο ότι είχαμε τονίσει πως δεν μπορεί να
υπάρξει για το θέμα αυτό (σ.σ. της αξιολόγησης) οποιαδήποτε συμμετοχή
μας σε διάλογο όσο η αξιολόγηση συνδέεται με τη βαθμολογική και
μισθολογική εξέλιξη και τις απολύσεις των εκπαιδευτικών που προβλέπονται
στο υπάρχον νομικό πλαίσιο (Νόμοι 3848 2010 και 4024 2011). Σας
θυμίζουμε ότι είχατε εκφραστεί θετικά στις ανωτέρω παρατηρήσεις μας όπως
και για τις άλλες θέσεις που σας αναπτύξαμε. Δυστυχώς με θλίψη
διαπιστώνουμε ότι στο προσχέδιο Π.Δ. κανένα από τα στοιχεία που σας κα
ταθέσαμε δεν έχει ληφθεί υπόψη . Κατά τη ΔΟΕ οι αυθαίρετες,
αντιπαιδαγωγικές και αντιεπιστημονικές ποσοστώσεις που προβλέπονται στο
Ν.4024 2011 (προάγεται το 90% των εκπαιδευτικών από τον βαθμό Ε στον Δ,
το 80% στον Γ, το 70% στον Β και το 30% στον Α) δείχνουν ξεκάθαρα πως
για οικονομικούς και μόνο λόγους χρησιμοποιείτε την αξιολόγηση
προκειμένου να καθηλωθούν ακόμη περισσότερο οι μισθοί των εκπαιδευτικών .
Η προσπάθεια να απαλλαγεί το κράτος από τις διαχρονικές του ευθύνες και
να υποδειχθεί ο εκπαιδευτικός ως μοναδικός υπαίτιος των προβλημάτων της
εκπαίδευσης, είναι άδικη, επικίνδυνη και δεν βοηθάει στη δημιουργία
παιδαγωγικού κλίματος στα σχολεία, το οποίο είναι απαραίτητο προκειμένου
να έχουμε εκπαίδευση αντάξια των αναγκών της εποχής που διανύουμε . Η
ΔΟΕ αφήνει ένα περιθώριο διαλόγου με το υπ. Παιδείας θέτοντας όμως ως
προϋπόθεση, όπως καταλήγει η επιστολή, η αποσύνδεση της βαθμολογικής και
μισθολογικής εξέλιξης των εκπαιδευτικών και των αυθαίρετων και
αντιπαιδαγωγικών και αντιεπιστημονικών ποσοστώσεων από την αξιολόγηση,
θα μπορούσε να αποτελέσει προϋπόθεση επικοινωνίας και διαλόγου στο
πλαίσιο της αναγνώρισης της αναγκαιότητας της εξασφάλισης ομαλότητας
στην εκπαιδευτική διαδικασία Πηγή: ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ
how often do women cheat on their husbands why husbands cheat how many women cheat on their husbands abortion definition read walk in abortion clinics
Σχόλια (
)
|